Termeni si conditii pieseferroli.ro
Termeni si conditii pieseferroli.ro
Acest articol prezinta :
- Informații despre site
- Acceptarea condițiilor
- Drepturile de autor
- Încheierea contractului
- Prețul și disponibilitatea produselor
- Plata echipamentelor și serviciilor achiziționate de la Reparatii Centrale S.R.L.
- Livrarea produselor
- Dreptul de retragere
- Garanții
- Politica privind utilizarea cookies
- Politica de confidențialitate
- Forța majoră
- Soluționarea litigiilor
- Date de contact
1. Informații despre site
Magazinul online www.pieseferroli.ro (denumit in continuare „site-ul”) este proprietatea Reparatii Centrale S.R.L. cu sediul în Str. Rezervelor nr. 19, ap. 1, Chiajna, jud. Ilfov, având codul unic de înregistrare RO 29079003 și este înregistrata la Registrul Comerțului cu J23/3156/2013.
Reparatii Centrale S.R.L este înscrisă în registrul de evidenta a prelucrărilor de date cu caracter personal sub nr. 34542
2. Acceptarea condițiilor
Utilizarea site-ului, logarea cât și accesul la serviciile oferite reprezintă o acceptare din partea ta a termenilor și condițiilor de confidențialitate detaliate mai jos, cu toate consecințele care decurg din acceptarea acestora.
Utilizatorul va avea acces permanent la Termenii si Condițiile pentru utilizarea site-ului pentru a le putea consulta în orice moment.
În situația în care nu ești de acord cu aceste condiții, îți solicităm să nu utilizezi site-ul nostru.
Ne rezervăm dreptul de a actualiza și/sau revizui Termenii și Condițiile în orice moment fără o notificare prealabila, tocmai de aceea, îți solicitam să urmărești în mod periodic eventualele modificări.
Prin acceptarea Termenilor și condițiilor din prezenta pagina îți exprimi acordul pentru a primi comunicări sau oferte în scop comercial din partea Reparatii Centrale S.R.L. Datele personale oferite vor fi procesate conform politicii de prelucrare a datelor personale ale Reparatii Centrale S.R.L.. Te poți dezabona oricând de la primirea acestor mailuri accesând linkul de dezabonare din partea inferioara a mailurilor primite sau marcând mailul ca și spam sau trimițând un mail către comenzi@reparatiicentrale.ro cu subiectul dezabonare.
3. Drepturile de autor
Conținutul site-ului (imagini, texte, grafica, simboluri, elemente de grafica web, scripturi, etc), a fost alcătuit in colaborare cu reprezentanții mărcilor care se găsesc pe site, și este proprietatea Reparatii Centrale S.R.L. si a furnizorilor săi. Folosirea fără acordul scris al Reparatii Centrale S.R.L. a elementelor enumerate mai sus se pedepsește conform legilor in vigoare. Nerespectarea acestor condiții se pedepsește conform legii in vigoare. Orice încălcare a drepturilor de autor poate fi sesizata pe adresa de mail comenzi@reparatiicentrale.ro
Reparatii Centrale S.R.L. nu acordă dreptul de a descărca sau de a modifica parțial sau integral, de a copia, de a vinde sau revinde, de a exploata site-ul in orice alta forma, cu scopuri comerciale sau opuse intereselor societății, fără acordul scris in prealabil al acesteia. Societatea nu își asumă responsabilitatea pentru eventuale greșeli de preț, descrierile produselor prezentate în magazinul virtual, acestea fiind identice cu cele puse la dispoziția societății de către reprezentanții fiecărei mărci. Totuși, s-au depus eforturi pentru a minimaliza greșelile care pot apărea din editarea electronica sau manuala a informațiilor prezentate.
Fotografiile produselor prezentate pe site-ul nostru au caracter informativ și pot conține accesorii neincluse în pachetele standard. Unele specificații sau prețul pot fi modificate de către producător fără preaviz sau pot conține erori de operare.
Orice tentativa de acces neautorizat a site-ului și orice încercare de frauda va fi raportata autorităților competente.
Reparatii Centrale S.R.L. nu este și nu poate fi responsabilă pentru prejudiciile create de erorile, neacuratețea sau neactualizarea informațiilor prezente pe site sau/si daca serviciile oferite prin acest site sunt accesibile, neîntrerupte și fără erori.
4. Încheierea contractului
Odată cu înregistrarea unei comenzi pe site, clientul este de acord cu modalitatea de comunicare utilizata de Reparatii Centrale S.R.L.
Încheierea contractului are loc numai in momentul emiterii facturii fiscale și nu la lansarea comenzii sau emiterii confirmării automate de primire a acestei comenzi. Emiterea automata a confirmării de primire a comenzii NU echivalează cu încheierea contractului între vânzător și cumpărător.
Produsele și serviciile sunt comercializate în forma oferită de producător și în limita stocului disponibil. Reparatii Centrale S.R.L. nu poate garanta disponibilitatea în stocuri a tuturor produselor afișate. Din acest motiv, Reparatii Centrale S.R.L. își asumă dreptul de a nu onora o anumită comandă în cazul în care respectivul produs dispare din oferta curentă. Clientul va primi înapoi banii încasați de Reparatii Centrale S.R.L. pentru respectiva comandă în cazul în care plata a fost făcută în avans.
Plata efectuata in avans prin ordin de plata sau prin Libra Pay / TBI nu garantează rezervarea produselor comandate. Adăugarea produselor în coșul de cumpărături al magazinului online nu înseamnă si rezervarea produsului. Plasarea unei comenzi online nu garantează rezervarea produsului / produselor comandate.
In cazul trimiterii unei comenzi online veți primi pe email un rezumat al comenzii efectuate ceea ce nu înseamnă si confirmarea comenzii. Reparatii Centrale S.R.L. confirma comenzile înainte de onorarea lor prin contactarea clientului. Reparatii Centrale S.R.L. își rezerva dreptul de întârzia sau anula livrarea produselor daca aceasta nu poate fi onorata din motive independente de Reparatii Centrale S.R.L.. Reparatii Centrale S.R.L. nu își asuma responsabilitatea si nu poate fi făcută vinovată pentru pagubele apărute prin folosirea in orice fel a produselor achiziționate prin intermediul acestui site.
Reparatii Centrale S.R.L. își stabilește singura regulamentele promoțiilor si ale concursurilor pe care le organizează. Aceste regulamente sunt aduse la cunoștința eventualilor participanți numai prin intermediul www.pieseferroli.ro
De promoții beneficiază doar acele comenzi care respecta întocmai regulile afișate pe site. De asemenea, promoțiile se aplica doar comenzilor care sunt înregistrate de către societate in perioada de timp în care promoția este valida și numai în limita stocului disponibil.
Reparatii Centrale S.R.L. livrează produsele în toată țara.
Plata produselor se poate efectua în avans sau la livrare. Reparatii Centrale S.R.L. își rezerva dreptul ca în anumite situații să solicite plata în avans.
Dovada plății trebuie transmisă către Reparatii Centrale S.R.L. prin e-mail la adresa comenzi@reparatiicentrale.ro Livrarea se va efectua numai după confirmarea intrării banilor în contul societății. Produsele solicitate trebuie achitate integral, în caz contrar, nu se va efectua livrarea. Prețul final plătit de client este format din prețul produsului și eventualele cheltuieli de expediție și/sau încasare. Pe factură se va tipări prețul de achiziție stabilit împreună cu consultatul de vânzări in momentul confirmării comenzii. Reparatii Centrale S.R.L. nu percepe nici o taxa suplimentară clientului la cumpărarea produsului.
5. Prețul și disponibilitatea produselor
Prețurile produselor de pe acest site sunt cu titlu informativ și pot suferi modificări neanunțate. Produsele sunt disponibile în limita stocului.
6. Plata echipamentelor si serviciilor achiziționate de la Reparatii Centrale S.R.L.
Pentru plata produselor achiziționate de la pieseferroli.ro, ai la dispoziție următoarele opțiuni:
- A. Plata cash la livrarea comenzii: puteți plăti produsele comandate cu numerar în momentul recepționării echipamentelor ) sau plata cu numerar la sediul nostru.
Plata prin virament bancar, transfer bancar: in cazul plații in avans prin virament bancar, termenul de livrare se măsoară din momentul confirmării efectuării plătii în contul Reparatii Centrale S.R.L.
Pentru plata prin Virament bancar va rugam să folosiți următoarele date :
SC REPARATII CENTRALE SRL
CIF: RO29079003
Reg. Com.: J23/3108/2013
Cont: RO77BTRLRONCRT0298029801
Banca: Banca Transilvania
- B. Plata cu card bancar: se poate efectua la sediul nostru din Str. Rezervelor nr. 19, ap. 1, Chiajna, jud. Ilfov sau pentru clienții noștri din Bucuresti si Ilfov avem si varianta de POS Mobil. In acest caz trebuie sa solicitați reprezentantului nostru de vânzări trimiterea POS-ului mobil prin delegatul firmei
- C. Plata online cu card prin serviciul securizat Librapay.
7. Livrarea produselor
Livrarea produselor comandate se face prin personal propriu sau prin curier specializat in transport.
Produsele livrate de Reparatii Centrale S.R.L. sunt însoțite de certificatul de garanție, factura fiscala ( se va expedia pe email – pentru factura in format fizic clientul va trebui sa solicite acest aspect ), bon fiscal (in cazul plății efectuate in numerar la livrare si este încasată de personal propriu) sau chitanța transportatorului (daca plata este făcută in numerar la livrare prin curier)
Livrarea se va face astfel:
• pentru livrarea produselor comandate pe raza municipiului Bucuresti va rugam sa urmăriți facilitățile menționate in prezentarea fiecărui produs;
• pentru livrarea produselor comandate în afara municipiului Bucuresti, oriunde în țară, in funcție de valoarea comenzii, de modalitatea de livrare si de modalitatea de plata aleasa, la valoarea produselor comandate se va adăuga si valoarea calculata a transportului. Pentru a afla costul transportului trimite-ți un email la adresa comenzi@reparatiicentrale.ro specificând produsele si orașul in care doriți livrarea sau contactați departamentul nostru de vânzări. Pentru livrări în afara municipiului București urmăriți în pagina produsului facilitățile menționate.
In cazul comenzilor online costul de transport afișat in coșul de cumpărături este strict pentru zona zero a curierului. Livrările in afara zonei zero a curierului vor genera un cost suplimentar de transport ce va fi comunicat telefonic in momentul confirmării comenzii.
Taxa ramburs: - doar în cazul în care plătești numerar la livrare iar transportul este asigurat prin serviciile unei firme de curierat rapid (taxa perceputa de firma de curierat). Pentru localitățile care nu se afla în rețeaua de distribuție a curierilor se calculează un cost suplimentar pe km, în funcție de distanța până la cel mai apropiat oraș din listă. Pentru a afla costul taxei ramburs, trimite-ne un mail la comenzi@reparatiicentrale.ro sau contactează telefonic departamentul de vânzări.
Modalitățile de livrare sunt următoarele:
Livrarea comenzii pentru articolele aflate pe stoc, se face într-un interval de 24-48 ore în funcție de opțiunea dvs.
Pentru produsele pe care firma nu le are pe stoc si le comanda la producători, livrarea se confirmă telefonic clientului.
Pentru informații suplimentare privind livrarea comenzilor puteți suna la numerele de telefon: 0755.147.230
Livrările la domiciliu sunt efectuate cu flota proprie, sau prin firme de curierat, gratuit sau contra cost, în funcție de valoarea comenzii și distanța de livrare, zona de acoperire a clientului sau promoțiile de transport afișate.(Pentru alte localități cereți detalii despre costurile de livrare).
Produsele livrate vă sunt înmânate in ambalajul original al producătorului și sunt însoțite de FACTURA (se va expedia pe email – pentru factura in format fizic clientul va trebui sa solicite acest aspect) și CERTIFICAT DE GARANTIE.
Transferul proprietății asupra bunurilor livrate se face numai in momentul achitării integrale a valorii bunurilor.
In cazul expedițiilor primite prin societățile de curierat, prin semnarea fără obiecțiuni a AWB-ului de primire, înseamnă că beneficiarul a inspectat și verificat coletul primit și este de acord cu acceptarea produsului si preluarea răspunderii cu privire la starea produsului comandat.In cazul coletelor care prezinta ambalaj deteriorat (urme de soc, ruptura, crăpături, contact cu lichide) sau suspiciunea unei neconformități se recomandă și se insistă asupra verificării produsului/produselor, cât și a accesoriilor în prezența agentului de curierat, cât și a întocmirii unui proces – verbal de constatare în care sa fie consemnate orice neconformități sau să se refuze recepția coletului sau produsului/produselor.
Recepția coletelor sau produselor care prezinta urme de neconformități fără respectarea indicațiilor Reparatii Centrale S.R.L. se realizează prin asumarea răspunderii de către client.
Reclamațiile ulterioare cu privire la deteriorarea produsului comandat nu se mai accepta.
8. Dreptul de retragere
- Informații cu privire la dreptul de retragere in cazul persoanelor fizice (care au calitatea de consumator)
*Consumator - orice persoană fizică sau grup de persoane fizice constituite în asociații, care, în cadrul contractelor care intră sub incidența prezentei legi, acţionează în scopuri din afara activităţii sale comerciale, industriale sau de producție, artizanale ori liberale.
Returnarea produselor se poate face prin orice firma de curierat preferată de client completând, în prealabil, formularul de retragere/retur. Coletele nu se pot expedia prin Posta Romana. Cheltuielile de returnare sunt suportate de consumator. Returnarea produselor se poate face in termen de maxim 14 zile de la data livrării produselor. Se recomandă returnarea produselor cu opțiunea verificare colet.
Returnarea produselor se va face în ambalajul original cu toate accesoriile, cu etichetele intacte, documentele care le-au însoțit (inclusiv certificatul de garanție) si cu o copie a Facturii de achiziție. În cazul exercitării dreptului de retragere, vă vom rambursa orice sumă pe care am primit-o de la dumneavoastră. Returnarea unui produs fără ambalajul acestuia sau fără accesorii ale ambalajului (spre exemplu suporți de siguranță, elemente de protecție din carton sau polistiren etc.) sau ale produsului va duce la diminuarea valorii produselor, conform celor menționate mai jos.
In cazul in care au fost achiziționate mai multe produse de același fel si se solicita returul pentru toate este necesar ca doar unul dintre produse să fie desigilat. Returul celorlalte produse se acceptă doar dacă sunt sigilate.
Nu se acceptă pentru returnare produsele care prezintă modificări fizice, lovituri, ciobiri, zgârieturi, pete, șocuri, etc., fără ca acestea sa fie aduse la conformitate, conform procedurii de mai jos.
Rambursarea contravalorii produsului se va face in termen de maxim 14 zile de la data la care suntem informați cu privire la decizia dumneavoastră privind retragerea din contract, dar nu înainte de data recepționării bunurilor.
In situația returnării/deblocării sumelor achitate online (la cererea clientului sau din cauza incapacității de a livra produsele), va rugam sa luați legătura cu banca emitenta a cardului deoarece în funcție de protocolul pe care dumneavoastră l-ați semnat si încheiat cu banca, deși un reprezentant Reparatii Centrale S.R.L. solicită returnarea sumei, banca poate debloca valoarea într-un termen de pana la 30 zile.
- Diminuarea valorii bunurilor returnate (conform art. 14 alin. 3 din O.U.G. nr. 34/2014)
Întrucât în cazul vânzărilor la distanță consumatorul nu are posibilitatea de a vedea bunurile înainte de încheierea contractului, acesta are dreptul de a se retrage. Din același motiv, consumatorului i se permite să testeze și să verifice bunurile pe care le-a cumpărat în măsura în care este necesar pentru a stabili natura, caracteristicile și modul de funcționare a bunurilor.
Pentru a stabili natura, caracteristicile și modul de funcționare a bunurilor, consumatorul trebuie să le mânuiască și să le inspecteze în același mod în care i s-ar permite să o facă într-un magazin fizic real. De exemplu: consumatorul trebuie doar să probeze un articol de îmbrăcăminte, nu să îl poarte la diverse ocazii. Produsele electronice și electrocasnice se probează numai prin pornirea și oprirea acestora, NU prin folosirea acestora în scopul în care au fost produse. Prin urmare, în timpul perioadei de retragere, consumatorul trebuie să mânuiască și să inspecteze bunurile cu grija necesară.
Consumatorul este responsabil pentru diminuarea valorii bunurilor care rezultă din manipulări altele decât cele necesare pentru determinarea naturii, calităților și funcționării bunurilor.
Acțiuni acceptate pentru determinarea naturii, calității și funcționării bunurilor sunt:
- dezambalarea fără distrugerea sau deteriorarea ambalajelor originale, urmând instrucțiunile pentru despachetare (acolo unde producătorul indică modul de manipulare), fără deteriorarea ambalajului, produsului sau accesoriilor;
- inspectarea vizuală, tactilă și olfactivă (atunci când nu se încalcă prevederile de mai jos) a produselor;
- în cazul produselor care nu necesită montarea de accesorii consumabile sau racordarea la alte utilități decât energia electrică se permite alimentarea numai cu energie electrică și pornirea/oprirea acestora;
- în cazul produselor care necesită montarea de accesorii consumabile (de ex.: filtre, cartușe refill, cartușe de imprimantă, toner etc.) sau racordarea la alte utilități decât energia electrică (de ex.: apă, gaz metan, aer comprimat etc.) se permite alimentarea numai cu energie electrică și pornirea/oprirea acestora și nu se permite montarea accesoriilor consumabile.
Daca un consumator își exercită dreptul de retragere după ce a utilizat bunurile într-o măsură care depășește limita necesară stabilirii naturii, caracteristicilor și modului de funcționare a bunurilor, consumatorul răspunde pentru eventuala diminuare a valorii bunurilor.
Acţiuni neacceptate care duc la diminuarea valorii produsului returnat sau pierderea dreptului de retragere:
- folosirea aparatelor electronice sau electrocasnice în orice alt mod decât testarea prin pornirea/oprirea aparatului;
- ruperea sigiliilor și a etichetelor;
- ruperea sau deteriorarea ambalajelor originale (ambalajele originale fac parte integrantă din produs);
- zgârierea, murdărirea, pătarea, impregnarea produselor cu substanțe externe;
- desigilarea accesoriilor consumabile (de ex. cartușe de cerneală, toner etc.)
- desigilarea sau instalarea licențelor software;
- desigilarea produselor alimentare, cosmetice, de îngrijire personală, de curățenie, produselor pentru copii și nou-născuți sau de lenjerie intimă.
Accesoriile (manuale de utilizare, CD-uri, cabluri etc.) aflate în cutia produsului precum și ambalajul original al acestuia fac parte integrantă din produs. Ca urmare atunci când returnați un produs aveți obligația de a-l returna cu ambalajul original nedeteriorat, protejat (fără etichete lipite pe acesta, fără tăieturi, rupturi etc.) și împreună cu toate accesoriile acestuia.
În cazul retragerii din contract, consumatorul este responsabil doar în ceea ce privește diminuarea valorii bunurilor care rezultă din manipularea bunurilor, altele decât cele necesare pentru determinarea naturii, caracteristicilor și funcționării bunurilor. În cazul în care bunul returnat prezintă ambalaj original deteriorat sau incomplet, urme de uzură, zgârieturi, lovituri, șocuri electrice, accesorii lipsă, certificate de garanție lipsă, consumatorul este responsabil în ceea ce privește diminuarea valorii bunurilor. Înainte de a returna produsul vă rugăm să protejați ambalajul original cu folie pentru ambalat din plastic stretch sau cu o cutie din carton. Nu tăiați ambalajul original și nu lipiți etichete sau scotch pe acesta.
Valoarea produselor folosite, cu urme de uzură (pete, zgârieturi, îndoituri, fisuri, lovituri etc.) se acceptă retur numai după aducerea lor la conformitate, implicând costurile de igienizare, cosmetizare, reparare, înlocuire a eventualelor piese deteriorate și aducere la o formă comercială în vederea vânzării ca produs Recondiționat / Refurbished. Valoarea finală se stabilește în funcție de valoarea pieselor ce trebuie înlocuite și a manoperei de recondiționare sau ca diferența dintre valoarea inițială a produsului nou și valoarea de revânzare a produsului folosit.
Valoarea produselor cu ambalajul original deteriorat (carton șifonat și/sau rupt și/sau tăiat și/sau găurit și/sau ud și/sau cu urme de etichete, bandă adezivă, pix, marker etc.) se diminuează cu valoarea aducerii la conformitate.
Valoarea produselor cu ambalajul original lipsă sau incomplet (de exemplu: suporți de siguranță, elemente de protecție din carton sau polistiren etc.) se diminuează conform valorii aducerii la conformitate.
Orice modificare a stării produselor sau deteriorarea ambalajului original a acestora ce face imposibila vânzarea produsului ca nou, duce automat la aplicarea proceduri de returnare supusa taxelor de readucere a produselor la starea în care au fost livrate.
Diminuarea se aplica intre 10%-99% din valoarea inițială a produsului. Taxa de diminuare va fi comunicată către client la recepționarea produselor.
Consumatorul nu îşi poate exercita dreptul de retragere pentru furnizarea de bunuri sigilate care nu pot fi returnate din motive de protecție a sănătății sau din motive de igienă și care au fost desigilate, cum ar fi produsele electronice care au intrat in contact cu pielea/parul/cavitatea bucala/urechi.
- Categorii de produse care nu pot fi returnate
Produse excluse, fără drept de returnare
1. produse confecționate după specificațiile prezentate de consumator sau personalizate în mod clar;
2. produse sigilate care nu pot fi returnate din motive de protecție a sănătății sau din motive de igiena și care au fost desigilate de consumator;
3. produse care sunt, după livrare, potrivit naturii acestora, inseparabil amestecate cu alte elemente.
Produsele comandate și ridicate din punctul de lucru, nu pot fi returnate conform O.U.G 34 din 2014 (ACESTE PRODUSE POT FI TESTATE LA MOMENTUL RECEPTIEI).
- Informații cu privire la dreptul de retragere in cazul persoanelor juridice (care nu au calitatea de consumator)
Dreptul de retragere nu se aplică în cazul persoanelor juridice.
- Alte informații
Expeditorul răspunde cu privire la corectitudinea datelor înscrise pe documentul de transport (AWB), cât și de ambalarea corectă și etichetarea coletelor.
Coletele trimise de către expeditor trebuie sa fie ambalate într-un mod care să protejeze produsul de factorii ce pot duce la deteriorarea acestuia pe toata durata transportului (se recomanda folosirea elementelor de siguranță, ex: poliester, carton, folie bule de aer, etc.). De asemenea, se recomandă ambalarea coletului astfel încât să corespundă greutății, formei și naturii conținutului, cât și modului și duratei transportului. Ambalajul trebuie sa protejeze conținutul astfel încât să nu poată fi deteriorat prin presiune sau manipulări succesive, putând fi, după caz, din cutii de carton, placaj, lemn, plastic umplut cu polistiren.
Returnările prin curierat rapid nu se vor face cu ramburs. Returnarea sumelor de bani achitate se vor realiza ulterior prin transfer bancar.
În vederea evitării refuzului coletelor deteriorate și pentru verificarea integrității produselor si accesoriilor, recomandam ca returul sa se facă cu posibilitatea verificării coletului la recepție.
În situația în care coletul prezintă suspiciunea deteriorării si nu poate fi verificat în prezența agentului de curierat (în lipsa opțiunii de verificare colet) acesta va fi returnat, fiind încheiat un procesul - verbal de constatare în prezența agentului de livrare.
Pentru a solicita eventualele despăgubiri de la firma de curierat puteți să verificați integritatea produsului returnat în prezenta agentului de curierat și vă recomandam să solicitați încheierea unui proces - verbal de constatare.
9. Garanții
Toate produsele comercializate pe site, cu excepția celor resigilate, beneficiază de condiții de garanție conform legislației în vigoare și condițiilor comerciale ale producătorilor și distribuitorilor - toate produsele sunt noi (cu excepția celor resigilate), în ambalaje originale. Garanția produselor comercializate de către Reparatii Centrale S.R.L. este asigurată de către service-urile autorizate ale distribuitorilor sau producătorilor, prin predarea acestora direct către centrele de service autorizate specificate în certificatul de garanție.
- Cadrul legislativ
Potrivit O.U.G. nr. 140/2021 privind anumite aspecte referitoare la contractele de vânzare de bunuri:
Articolul 9
Răspunderea vânzătorului
(1)Vânzătorul răspunde faţă de consumator pentru orice neconformitate care există în momentul livrării bunurilor şi care este constatată în termen de doi ani de la data respectivă.
(2)Fără a aduce atingere prevederilor art. 6 alin. (3), prevederile alin. (1) se aplică, de asemenea, bunurilor cu elemente digitale.
(3)În cazul bunurilor cu elemente digitale pentru care contractul de vânzare prevede furnizarea continuă de conţinut digital sau de servicii digitale pentru o anumită perioadă, vânzătorul răspunde, de asemenea, pentru orice neconformitate a conţinutului digital sau a serviciului digital care intervine sau este constatată în termen de doi ani de la momentul livrării bunurilor cu elemente digitale pentru produse cu durată medie de utilizare de până la cinci ani, respectiv în termen de cinci ani de la data respectivă pentru produse cu durată medie de utilizare de peste cinci ani.
(4)În cazul în care contractul prevede furnizarea continuă pentru o perioadă de peste cinci ani, vânzătorul răspunde pentru orice neconformitate a conţinutului digital sau a serviciului digital care intervine sau este constatată pe parcursul perioadei în care conţinutul digital sau serviciul digital trebuie să fie furnizat conform contractului de vânzare.
(5)În cazul produselor de ocazie, consumatorul şi vânzătorul pot conveni asupra unor condiţii contractuale sau acorduri având o perioadă de răspundere contractuală sau un termen de prescripţie mai scurtă decât cele prevăzute la alin. (1)-(4), cu condiţia ca astfel de perioade ori termene mai scurte să aibă o durată de minimum un an de la data livrării bunului.
Articolul 11
Măsurile corective în caz de neconformitate
(1)În caz de neconformitate, consumatorul are dreptul de a beneficia de aducerea în conformitate a bunurilor, de a beneficia de o reducere proporţională a preţului sau de a obţine încetarea contractului în condiţiile prevăzute la prezentul articol.
(2)Pentru ca bunurile să fie aduse în conformitate, consumatorul poate opta între reparaţie şi înlocuire, cu excepţia cazului în care măsura corectivă aleasă ar fi imposibilă sau, în comparaţie cu cealaltă măsură corectivă disponibilă, ar impune vânzătorului costuri care ar fi disproporţionate, luând în considerare toate circumstanţele, inclusiv următoarele:
a)valoarea bunurilor în cazul în care nu ar fi existat neconformitatea;
b)gravitatea neconformităţii; sau
c)dacă măsura corectivă alternativă ar putea fi executată fără vreun inconvenient semnificativ pentru consumator.
(3)Vânzătorul poate refuza să aducă în conformitate bunurile dacă reparaţia sau înlocuirea este imposibilă sau i-ar impune costuri care ar fi disproporţionate, luând în considerare toate circumstanţele, inclusiv cele prevăzute la alin. (2) lit. a) şi b).
(4)Consumatorul are dreptul fie să obţină o reducere proporţională a preţului în conformitate cu art. 13, fie să obţină încetarea contractului de vânzare în conformitate cu art. 14, în oricare dintre următoarele cazuri:
a)vânzătorul nu a finalizat reparaţia sau înlocuirea sau, după caz, nu a finalizat reparaţia sau înlocuirea potrivit prevederilor art. 12 alin. (2)-(4) sau vânzătorul a refuzat să aducă în conformitate bunurile potrivit prevederilor alin. (3);
b)se constată o neconformitate, în pofida eforturilor vânzătorului de a o remedia;
c)neconformitatea este de o asemenea gravitate încât justifică o reducere de preţ sau dreptul la încetarea imediată a contractului de vânzare;
d)vânzătorul a declarat că nu va aduce bunurile în conformitate într-un termen rezonabil sau fără inconveniente semnificative pentru consumator ori acest lucru reiese clar din circumstanţele cazului.
(5)Consumatorul nu are dreptul de a obţine încetarea contractului dacă neconformitatea este minoră. Sarcina probei cu privire la caracterul minor al neconformităţii îi revine vânzătorului.
(6)Consumatorul are dreptul de a suspenda plata unei părţi restante din preţul bunurilor sau a unei părţi a acesteia până în momentul în care vânzătorul îşi va fi îndeplinit obligaţiile care îi revin în temeiul prezentei ordonanţe de urgenţă.
(7)Consumatorii pot să opteze pentru o anumită măsură corectivă în cazul în care neconformitatea bunurilor este constatată la scurt timp după livrare, fără a depăşi 30 de zile calendaristice.
(8)După expirarea termenului prevăzut la art. 9 alin. (1), consumatorii pot pretinde remedierea sau înlocuirea bunurilor care nu pot fi folosite în scopul pentru care au fost realizate ca urmare a unor vicii ascunse apărute în cadrul duratei medii de utilizare, în condiţiile legii.
Articolul 12
Repararea sau înlocuirea bunurilor
(1)Reparaţiile sau înlocuirile se efectuează cu respectarea următoarelor condiţii:
a)fără costuri;
b)într-un termen rezonabil care nu poate depăşi 15 zile calendaristice din momentul în care vânzătorul a fost informat de către consumator cu privire la neconformitate şi care este stabilit de comun acord, în scris, între vânzător şi consumator, luându-se în considerare natura şi complexitatea bunurilor, natura şi gravitatea neconformităţii şi efortul necesar pentru finalizarea reparaţiei sau înlocuirii;
c)fără vreun inconvenient semnificativ pentru consumator, ţinând seama de natura bunurilor şi de scopul pentru care consumatorul a solicitat bunurile în cauză.
(2)În cazul în care neconformitatea urmează să fie remediată prin repararea sau înlocuirea bunurilor, consumatorul pune bunurile la dispoziţia vânzătorului.
(3)Vânzătorul preia bunurile înlocuite pe propria cheltuială.
(4)În cazul în care o reparaţie necesită demontarea bunurilor care au fost instalate într-un mod compatibil cu natura şi cu destinaţia lor, înainte ca neconformitatea să fie constatată, sau în cazul în care bunurile respective urmează să fie înlocuite, obligaţia de a repara sau înlocui bunurile include demontarea bunurilor neconforme şi instalarea bunurilor de înlocuire sau a bunurilor reparate sau suportarea costurilor aferente demontării şi instalării.
(5)Consumatorul nu este obligat să plătească pentru utilizarea normală a bunurilor înlocuite în perioada care a precedat înlocuirea acestora.
(6)În cazul în care neconformitatea este remediată prin reparaţie, termenele prevăzute la art. 9 se prelungesc cu timpul de nefuncţionare a bunului, din momentul la care a fost adusă la cunoştinţa vânzătorului lipsa de conformitate până la predarea efectivă a bunului în stare de utilizare normală către consumator.
(7)În cazul în care neconformitatea este remediată prin înlocuire, pentru bunurile care înlocuiesc bunurile neconforme, termenele prevăzute la art. 9 încep să curgă de la data înlocuirii.
Situațiile de mai jos vor duce la pierderea (anularea) garanției:
- defecțiuni cauzate de transportul, manipularea, depozitarea, instalarea și utilizarea echipamentelor în condiții necorespunzătoare;
- deteriorările termice, mecanice, plastice ale produselor, datorate incendiilor, accidentelor sau neglijenței în utilizare, prezența urmelor de contact cu lichid sau alte substanțe, urme de oxidare datorate folosirii în locuri cu abur sau umiditate excesiva, praf în exces, urme de arsuri, crăpături, spărturi, componente calculator/server si orice alt tip de produs care au in componență piese electronice îndoite, deteriorate, rupte sau cu trasee electronice întrerupte; pini placa de baza, procesor, unități de stocare, mufe de date/audio/video îndoiți, rupți, arși;
- intervenții asupra produselor executate de către persoane neautorizate de vânzător, furnizor, importator sau producător;
- lipsa sau deteriorarea sigiliilor sau înscrisurilor producătorului sau vânzătorului de pe produse; lipsa sau deteriorarea seriilor de fabricație; desigilarea echipamentelor sau componentelor sigilate de vânzător, furnizor, importator sau producător; pierderea certificatului de garanție sau a actului de achiziție;
- produsul nu a fost folosit in conformitate cu instrucțiunile descrise în manualul de utilizare sau pentru scopul pentru care a fost creat; produsul nu a fost folosit cu accesorii sau consumabile originale;
- modificarea sau completarea datelor din certificatul de garanție; orice modificare făcută trebuie însoțită de către semnătură și ștampilă.
- Procedura de remediere a produselor
În cazul în care un produs aflat în termenul de garanție se defectează iar termenii prezentați mai sus nu au fost încălcați, procedura este următoarea:
Se ia legătura (telefonic, prin formularele site-urilor, alte metode) cu service-ul aflat pe certificatul de garanție al producătorului (exemplu: Ariston, Motan, Ferroli și alții) sau folosind procedura de căutare a service-urilor de mai sus. Durata de remediere a produselor poate varia, în funcție de natura defectului și disponibilitatea pieselor.
NUMAI în cazul in care vi SE COMUNICĂ (e-mail, telefonic) faptul că produsul trebuie să ajungă la sediul Reparatii Centrale S.R.L., se va lua legătura cu reprezentanții societății folosind datele de contact afișate pe site.
10. POLITICA PRIVIND UTILIZAREA COOKIES
Când vizitați site-ul www.piesecentrale.ro, colectăm automat anumite informații despre dispozitivul dvs., inclusiv informații despre browserul dvs. web, adresa IP, fusul orar și unele cookie-uri instalate pe dispozitiv. În plus, pe măsură ce răsfoiți pagini din site, colectăm informații despre paginile web individuale sau produsele pe care le vizualizați, ce site-uri web sau termeni de căutare v-au referit la site și informații despre cum interacționați cu site-ul. Ne referim la aceste informații colectate automat ca Informații despre dispozitiv.
Ø Colectăm informațiile despre dispozitiv folosind următoarele tehnologii:
- Cookie-urile sunt fișiere de date care sunt plasate pe dispozitiv sau pe computer și conțin adesea un identificator unic anonim. Pentru mai multe informații despre cookie-uri și despre modul de dezactivare a cookie-urilor, vizitați http://www.allaboutcookies.org.
- acțiuni de urmărire a "fișierelor de jurnal" care apar pe site și colectarea datelor, inclusiv adresa IP, tipul browserului, furnizorul de servicii Internet, paginile de trimitere / ieșire și înregistrările de dată / oră.
- etichetele și pixelii sunt fișiere electronice utilizate pentru a înregistra informații despre modul în care navigați pe site.
Site-ul nostru poate conține referințe (links) către pagini de internet sau aplicații terțe, inclusiv cele ale partenerilor noștri. Rețineți că aceste pagini de internet terțe pot utiliza și cookies. Nu controlăm aceste pagini de internet terțe și nu suntem responsabili pentru cookies pe care le stabilesc sau le accesează. Dacă faceți clic pe una din aceste referințe sau aplicații, rețineți că fiecare dintre ele va avea politica proprie a cookies. Prin urmare, citiți politica de cookies a altor pagini de internet sau aplicații înainte de a le utiliza.
Terții, cum ar fi rețelele de publicitate și furnizorii de servicii externe pot utiliza cookies, balize web, kituri de dezvoltare software (SDK) sau tehnologii similare pentru a colecta informații despre vizita dvs. pe site-ul nostru. Informațiile sunt folosite pentru a vă oferi publicitate mai relevantă pe site-ul nostru sau în altă parte pe Internet. Nu avem control asupra utilizării acestor cookies terțe, care sunt guvernate de politicile de confidențialitate/cookies ale acelor terți.
Site-ul nostru folosește și plug-in de la terți sub formă de buton de distribuire pentru Facebook, Twitter și Whatsapp. Cu ajutorul acestui buton de partajare puteți distribui anunțurile noastre pe platforma terților, cu condiția să fiți conectat(ă) la acești terți. Acești terți ar putea lega interacțiunea dintre site-ul nostru cu contul dvs. Prin urmare, citiți politicile de confidențialitate ale acestor terți înainte de a da clic pe butonul de distribuire.
Ø De ce folosim cookies?
Cookies realizează diverse funcții, inclusiv facilitarea navigării și stocarea preferințelor dvs. pentru a vă arăta conținutul relevant și pentru a vă îmbunătăți experiența generală de utilizator.
Utilizăm cookies pentru a:
- vă gestiona preferințele și a îmbunătăți anumite funcții ale Platformei noastre. Aceasta poate include colectarea de informații despre data și ora vizitei, istoricul de navigare și preferința dvs. de limbă;
- susține măsurile de securitate și a detecta orice activități frauduloase;
- analiza modul în care site-ul nostru este accesat sau utilizat și performanța acestuia. Utilizăm aceste informații pentru a menține, opera și îmbunătăți în mod continuu serviciile noastre;
- difuza reclamele relevante pentru dvs., cookies ne ajută să reglementăm reclamele pe care le vedeți și să le măsurăm eficiența.
Ø Ce puteți face pentru a șterge, dezactiva sau bloca cookies?
Browserul dvs. va furniza, de obicei, informații despre cum să refuzați, să ștergeți sau să blocați cookies. Următoarele referințe vă vor duce la acele informații despre unele browsere utilizate în mod obișnuit:
- Google Chrome;
- Internet Explorer;
- Mozilla Firefox;
- Safari;
- Opera.
Puteți să renunțați la cookies de la terți din Google Analytics prin intermediul ads settings.
Rețineți: dacă alegeți să blocați cookies pe care le-am setat pe Platforma noastră, este posibil să nu puteți accesa toate sau o parte din serviciile noastre, de exemplu, este posibil să nu puteți salva setări personalizate, cum ar fi informații de autentificare.
11. POLITICA DE CONFIDENȚIALITATE
În plus, atunci când efectuați o achiziție sau încercați să faceți o achiziție prin intermediul site-ului, colectăm anumite informații de la dvs., inclusiv numele dvs., adresa de facturare, adresa de livrare, adresa de e-mail și numărul de telefon. Facem referire la aceste informații ca Informații despre comandă/cu caracter personal.
- CE FEL DE INFORMAȚII COLECTĂM?
Puteți utiliza site-ul fără a dezvălui datele cu caracter personal. Cu toate acestea, în cazul în care doriți să faceți o achiziție sau încercați să faceți o achiziție, vi se va solicita să furnizați anumite date.
Datele solicitate pot include: numele complet, date din cartea de identitate, numărul de telefon, adresa de e-mail, adresa de domiciliu si/sau adresa de livrare şi informații privind cardul de debit sau de credit.
Este posibil să colectăm date prin module cookie sau alte tehnologii similare, precum adresa IP, navigatorul de internet, anunțurile pe care ai dat click, locația, paginile web pe care le accesezi pe site-ul nostru.
· CUM UTILIZAM INFORMAȚIILE PERSONALE ?
Utilizăm informațiile despre comenzi pe care le colectăm, în general, pentru a îndeplini comenzile plasate prin intermediul site-ului (inclusiv procesarea informațiilor dvs. de plată, organizarea transportului și furnizarea de facturi și / sau confirmări de comenzi). În plus, folosim aceste Informații de comandă în scopuri determinate și legitime care includ, dar nu se limitează la următoarele:
Ø pentru a vă răspunde la întrebări și solicitări;
Ø în scop de marketing, însă doar în situația în care avem consimțământul dvs. prealabil;
Ø pentru a oferi și îmbunătăți serviciile și produsele pe care le oferim;
Ø pentru a diagnostica sau a remedia probleme tehnice;
Ø pentru a vă oferi reclama și conținut personalizat;
Ø pentru a ne apăra împotriva atacurilor cibernetice;
Ø pentru crearea și/sau mentenanța conturilor;
Ø pentru a ne conforma legislației.
În conformitate cu preferințele pe care le-ați împărtășit cu noi, vă vom oferi informații sau publicitate referitoare la produsele sau serviciile noastre.
ÎMPARTASIREA INFORMAȚIILOR PERSONALE & RETENȚIA DATELOR
Când plasați o comandă prin intermediul site-ului, vom păstra informațiile dvs. de comandă, considerate Necesare, pentru înregistrările noastre, cu excepția cazului în care și până când ne cereți să ștergem aceste informații.
Împărtășim informațiile personale considerate Necesare cu terțe părți pentru a ne ajuta să procesam si sa livram comenzile dvs., așa cum este descris mai sus.
Lista procesatorilor de date cu caracter personal considerați necesari de operatorul magazinului online pieseferroli.ro pentru livrarea comenzilor primite de la dvs. Online:
De asemenea, folosim Google Analytics pentru a ne ajuta să înțelegem cum clienții noștri utilizează Site-ul - puteți citi mai multe despre modul în care Google utilizează informațiile dvs. personale aici: https://www.google.com/intl/ro/policies/privacy/. De asemenea, puteți renunța la Google Analytics prin trimiterea unui email la comenzi@reparatiicentrale.ro
În cele din urmă, putem să vă împărtășim și informațiile dvs. personale pentru a respecta legile și reglementările aplicabile, pentru a răspunde la o citație, mandat de căutare sau altă solicitare legală pentru informațiile pe care le primim sau pentru a ne proteja în alt mod drepturile. Putem, de asemenea, să divulgăm informațiile, dacă considerăm, cu bună-credință, că este necesar pentru a preveni sau împiedica săvârşirea unor fraude sau limitarea consecințelor acestora, pentru a ne proteja societatea și angajații sau pentru a respecta Termenii și Condițiile de utilizare.
Rețineți că nu modificăm practicile de colectare a datelor și de utilizare a site-ului atunci când vedem semnalul Nu urmăriți (DO NOT TRACK) din browserul dvs. In acest caz, se vor folosi doar informațiile Necesare pentru plasarea si procesarea unei comenzi, dar nu informațiile Statistice, Funcționale sau de Marketing (profilare).
· PE CE PERIOADĂ STOCĂM DATELE?
Informațiile personale colectate și utilizate vor fi stocate pentru o perioadă de 5 ani de la încetarea relațiilor contractuale sau orice altă perioadă mai lungă impusă de lege, regulamente sau norme aplicabile privind obligații de păstrare a documentelor contabile sau solicitări ale autorităților publice.
Imediat după încheierea perioadei aplicabile de stocare, informațiile personale vor fi:
- șterse sau distruse
sau
- anonimizate
Informațiile personale colectate și utilizate pentru crearea contului dumneavoastră vor fi șterse imediat, in cazul în care închideți contul.
· CE MĂSURI DE SECURITATE AM LUAT?
Ca parte a administrării site-ului, am luat măsuri tehnice și organizatorice pentru a asigura un nivel de securitate corespunzător riscurilor pe care le comportă prelucrarea datelor, în special prin utilizarea necorespunzătoare, distrugerea accidentală, accesarea ilegală sau neautorizată, pierderea, alterarea, divulgarea, manipularea intenționată sau accidentală, accesul terților, ștergerea și modificarea. În acest scop, am dezvoltat și implementat politici de securitate a datelor și alte practici de confidențialitate. În plus, procedurile noastre de securitate sunt revizuite în permanență pe baza noilor evoluții tehnologice.
Veți fi notificat cu privire la o încălcare a securității datelor, într-o perioadă rezonabilă de timp după descoperirea unei astfel de încălcări, cu excepția cazului în care un organism public abilitat stabilește că notificarea ar împiedica o cercetare penală sau ar aduce prejudicii securității naționale. În acest caz, notificarea va fi amânată, conform instrucțiunilor unui astfel de organism. Vom răspunde cu promptitudine la întrebările dvs. referitoare la o astfel de încălcare a securității datelor.
· CARE SUNT DREPTURILE DVS.?
Drepturile dvs. sunt următoarele:
Ø Dreptul de retragere a consimțământului;
Ø Dreptul de a fi informat cu privire la prelucrarea datelor tale;
Ø Dreptul de acces asupra datelor;
Ø Dreptul de a rectifica datele inexacte sau incomplete;
Ø Dreptul de ștergere („dreptul de a fi uitat”);
Ø Dreptul la restricționarea prelucrării;
Ø Dreptul de a vă transmite datele pe care le avem despre dvs;.
Ø Dreptul de a vă opune prelucrării datelor;
Ø Dreptul de a nu face obiectul unei decizii bazate exclusiv pe prelucrarea automată, inclusiv crearea de profiluri;
Ø Dreptul de formula o plângere în fața Autorității Naționale de Supraveghere a Prelucrării Datelor cu Caracter Personal;
Ø Dreptul de a vă adresa justiției.
Dacă v-ați dat consimțământul pentru marketing direct, îl puteți retrage în orice moment prin urmarea instrucțiunilor de dezabonare din fiecare e-mail/sms sau alt mesaj electronic.
Dacă doriți să vă exercitați drepturile, o poți face prin transmiterea unei cereri scrise, semnate și datate la adresa de e-mail comenzi@reparatiicentrale.ro
Drepturile enumerate mai sus nu sunt absolute. Există excepții, de aceea fiecare cerere primite va fi analizată astfel încât să decidem dacă este întemeiată sau nu. În măsura în care cererea este întemeiată, vă vom facilita exercitarea drepturilor. Dacă cererea este neîntemeiată, o vom respinge, însă vă vom informa asupra motivelor refuzului și asupra drepturilor de a depune o plângere la Autoritatea Națională de Supraveghere a Prelucrării Datelor cu Caracter Personal și de a vă adresa justiției.
Vom încerca să răspundem solicitării în termen de 30 de zile. Cu toate acestea, termenul poate fi prelungit în funcție de diferite aspect, precum complexitatea cererii, numărul mare de cereri primite sau imposibilitatea de a te identifica într-un termen util.
Dacă, deși depunem toate eforturile, nu reușim să vă identificăm, iar dvs. nu ne furnizați informații suplimentare pentru a reuși să vă identificăm, nu suntem obligați să dăm curs solicitării.
Putem actualiza din când în când această politică de confidențialitate pentru a reflecta, de exemplu, modificările aduse practicilor noastre sau din alte motive operaționale, legale sau de reglementare.
12. Forța majoră
Nici una dintre părți nu va fi răspunzătoare pentru neexecutarea obligațiilor sale contractuale, dacă o astfel de neexecutare este datorată unui eveniment de forță majoră. Forța majoră este evenimentul imprevizibil, în afara controlului părților și care nu poate fi evitat.
13. Soluționarea litigiilor
În caz de litigiu, se va încerca mai întâi rezolvarea pe cale amiabilă, în termen de 30 de zile de la înregistrarea reclamației. In cazul in care nu se poate ajunge la o înțelegere în termenul precizat anterior, litigiile dintre parți se vor supune rezolvării instanțelor judecătorești competente din România.
14. Date de contact
Pentru mai multe informații despre termeni și condiții, practicile noastre de confidențialitate, dacă aveți întrebări sau dacă doriți să faceți o plângere, vă rugăm să ne contactați prin e-mail la adresa comenzi@reparatiicentrale.ro sau prin poștă folosind detaliile de mai jos:
REPARATII CENTRALE S.R.L.
Str. Rezervelor nr. 19, ap. 1, Chiajna, jud. Ilfov
RON 3.00 - 8750.00